De vorbă cu Nimeni Altu'

Am reușit să îi pun câteva întrebări unuia din rapperii mei preferați și iată ce mi-a răspuns.
Eu: Bună, sunt o mare fană, te-ar deranja dacă mi-ai răspunde la niște întrebări?
N.A: Ok, spune...
Eu: Cânți rap de ceva vreme și chiar sunt curioasă cam ce părere ai despre rap-ul românesc din ziua de azi?
N.A: Care rap? Totul e comercial, lumea vrea comercial.
Eu: Consideri că rap-ul începe sã moară?
N.A: Cel vechi da...
Eu: Ce sfaturi le-ai da rapperilor noi?
N.A: Niciun sfat, fiecare cântă și face ce vrea. E o țară liberă zic eu, asculți și cânți ce gen vrei.
Eu: În melodia aia "Pun Pariu" este chiar povestea vieții tale sau a cuiva cunoscut?
N.A: Este povestea multora. Mulți se regăsesc în treaba asta și e trist.
Eu: Este o melodie minunată și o poveste care doare foarte mult.
N.A: E trist dar e adevărat.
Eu: Ce părere ai despre România în general din ziua de azi?
N.A: E o întrebare foarte grea, prefer să nu rãspund.
Eu: Vreo pãrere despre graffiti?
N.A: Este un stil de artă și e ok atâta timp cât nu apare peste tot. Când vezi zilnic pe toate clădirile este trist...
Cam atât am putut vorbi cu el. Îmi place cum gâmdește.

Comentarii